About us

Sensitivity
×
Functionality
+
Love

We are developing the “apparel – music – foods” beyond love.

   

感性と機能性が両立するユニセックスブランド
衣服を軸に音楽や食品などを含めた文化を発信している
クリエイター集団

 


Cyan Line = Hearing-music(聴覚)

レコードレーベルの運営(レコード・CD・デジタル配信の企画販売)及び 楽曲制作

Magenta Line = Smell-fragrance(嗅覚)

香水・アロマ等の企画販売

Yellow Line = Taste-foods(味覚)

グラノーラ・クッキー・ポップコーン等の企画販売

Key plate Line = Touch & Sight-apparel(触覚+視覚)

被服・鞄・スモールレザーグッズ等の企画製造販売

   

Let’s talk about the “LOVE” with our “CMYK”


PROFILE

FW 2016-17 started
Tokyo New Designer fashion grand prix 2016 – winner
iTunesMusic – Electronic Chart – 6th place (BLOW BACK E.P.)
SS 2017 amazon fashion week – joint runway
FW 2017-18 Exhibition in Paris – CUBE_showroom